Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do burs międzyszkolnych prowadzonych przez  Miasto  Zamość 

na rok szkolny 2025/2026

 

Zbieranie deklaracji kontynuacji zamieszkania w bursie oraz potwierdzenie zakwaterowania przez wpłatę zaliczki za wyżywienie za miesiąc wrzesień 2025 r. w wysokości 50 zł
od 14 do 20 lipca 2025 r.

Lp.

 

Rodzaj czynności

Termin w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

1.

Złożenie wniosku o przyjęcie do bursy wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

od 21 lipca 2025 r. godz. 1200

do 25 lipca 2025 r.

od 11 sierpnia 2025 r.  do 14 sierpnia 2025 r.

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do bursy i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu

rekrutacyjnym.

 

 

od 28 lipca 2025 r.

  do 29 lipca 2025 r.

 

 18 sierpnia 2025 r.

3.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną  listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.

 

30 lipca 2025 r.

 godz. 1200

19 sierpnia 2025 r.

godz. 1200

 

4.

Potwierdzenie zakwaterowania, poprzez wpłatę zaliczki na wyżywienie za miesiąc wrzesień 2025 r. w wysokości 50 zł na konto bursy.

Uwaga: Osoby korzystające z pomocy społecznej, zamiast wpłaty mogą przedstawić zaświadczenie z właściwego ośrodka pomocy społecznej, że ośrodek będzie pokrywał opłaty za wyżywienie osoby będącej wychowankiem bursy.

 

od 30 lipca 2025 r. do 6 sierpnia 2025 r.

od 19 sierpnia 2025 r.

do 20 sierpnia 2025 r.

5.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.

 

7 sierpnia 2025 r.

 godz. 1200

21 sierpnia 2025 r.

 godz. 1200

6.

Przekazanie przez komisję rekrutacyjną Lubelskiemu Kuratorowi Oświaty informacji o liczbie wolnych miejsc w bursie.

 

do 8 sierpnia

2025 r.

do 22 sierpnia

2025 r.

7.

PROCEDURA ODWOŁAWCZA

1.      Wystąpienie przez rodzica kandydata niepełnoletniego lub kandydata pełnoletniego  do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia –  w terminie 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.

2.      Sporządzenie przez komisję rekrutacyjną uzasadnienia odmowy przyjęcia –  w terminie 3 dni od dnia wystąpienia  o sporządzenie uzasadnienia odmowy.

  1. Wniesienie przez rodzica kandydata niepełnoletniego lub kandydata pełnoletniego  do dyrektora  bursy odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej –  w terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia odmowy.
  2. Dyrektor bursy rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej – w terminie  3 dni od dnia otrzymania odwołania.

 

od 7 sierpnia 2025 r.

 

od 21 sierpnia 2025 r.

 

Zapraszamy do kontaktu
Close Search Window
Skip to content